Uitslag 4 – 8 gewonnen.

Levi Burggraaf 2x
Denzel van Wijnen 2x
Jelle 1x

De 1e uitwedstrijd van deze competitie was naar Dordrecht.
En wel bij EHBO.
We stonden klaar op het veld waar de tegenstander maar 4 man had en streefkerk genoeg (11 stuks).om eerlijk te zeggen slecht beleid daar.
Dus dan maar 4 tegen 4.
Waar 10 minuten later nog 2 bij kwamen en ,o weer 6 tegen 6 was.
Streefkerk heersde de wedstrijd maar de tegenstander kwam steeds terug en zo was de ruststand 2 – 2.
In de 2e helft speelde streefkerk sterk en zette veel druk op de bal en kwam steeds voor maar de tegenstander kwam mede door hun keeper steeds terug tot 4 – 4.
Maar toen werden de tegenstanders (geen wissels) moe door de vele druk die de streefkerkers zetten en liepen ze uit naar 4 – 8 wat ook de eindstand was.
De mannen en de vrouwen van streefkerk speelde door veel inzet en strijd een goed pot voetbal, maar waar de uitslag hoger of had moeten zijn door de vele kansen die ze kregen maar er niet in gingen.
Op naar volgende week een thuis wedstrijd dan.